wtorek, 28 maja 2013

Majówka cz. 1


Zgodnie z niechlubną tradycją tego bloga jestem z postami do tyłu ;-). Jako że właśnie powinnam się uczyć i robię wszystko, żeby tego nie robić - nadrabiam więc zaległości!

Cofnijmy się do 2 maja. Wyruszyłyśmy z Shivą do Warszawy, gdzie zaraz po zostawieniu rzeczy w mieszkaniu, pojechałyśmy na Pola Mokotowskie. Tam czekały już na nas Kasia z Naną oraz Natalia z Giną (i aparatem). Każda z nas miała do tego zapas dysków, bowiem głównym celem naszego spotkania było właśnie frisbee. 


Rzucałyśmy trochę same, próbując polepszyć swoje rzuty, potem do akcji wkroczyły psy. Jestem bardzo zadowolona z Shivy, na widok frizbiaczy od razu się ucieszyła, pięknie się starała i generalnie, mistrz :). Natalia dzielnie robiła zdjęcia i dzięki temu mamy takie cuda!:



fail :P


trzeba umieć cierpieć z godnością!



:(





zajączek

Następnie była poważna seszyn, w której mój kundel był modelem!

powaga. Tylko plebs się cieszy z życia na zdjęciach!

romantic






z genialną Ginny pani fotograf ;)


Natalia spełniła moje marzenie o zdjęciu mojego psa w galopie :D!


głowa w górze psuje trochę piękno zdjęcia, ale pokazuje jak mój pieseczek pięknie śledzi dysk!



mięśniak!


Podsumowując, miło było :). Dzięki dziewczyny! Autorem zdjęć jest Natalia Śliwińska, której jeszcze raz bardzo dziękuję!

A potem... potem będzie kolejna notka!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam foty Natalii, jest świetnym fotografem :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, ze fajnie spdziłyście te początki maja ;)
    Świetne zdjęcia, gratki Natalia :D
    A no i oczywiście gratulacje dla Shinki za takie ładne frisbowanie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej! Twoja psina biega jak chart! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pies :). Aby nasz pupil zawsze ładnie się prezentował, warto jest regularnie pielęgnować jego sierść. Ja mojemu pieskowi kupuję w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/ specjalne odżywki w sprayu, dzięki którym sierść jest zawsze odpowiednio nawilżona i odżywiona. Zawartość wyciągu z otrębów ryżowych uszczelnia skórę co zapobiega również skręcaniu się włosów.

    OdpowiedzUsuń